Nu drar det igång..

Det är nu man börjar inse att det kanske kommer dröja innan man får sätta sin fot på en arbetsplats igen, och jag vet hur det har vart förr när man gått arbetslös, de går några veckor sen kryper man på väggarna. Återstår och se hur lång tid det tar denna gång. Men snart har jag ett nytt jobb, jag lovar! Jag måste ju i alla fall tro på mig själv. :)

Jobbade sista dagen som jag vet av på Bolaget i lördags, sen for jag upp till stallet där Sara och Susanna väntade med hästarna och det blev en härlig ridtur. Sen var det bara till att duscha och styra kosan av mot Rättvik och dess bowling där jag spenderade åtskilliga nio timmar. Serverade massor av folk och fick lyssna med ena örat till Brolle som  spelade. Kändes att man inte jobbat med det på länge och efter en 15 timmars dag med jobb kändes både ögon, fötter och armar lite lagomt möra när jag äntligen klockan tre på natten fick åka hem till sängen. Var så trött att jag knappt reflekterade över vart jag var. Vaknade dagen efter klockan Ett, och de kändes som jag vart på världens brakfest kvällen innan.

Dagen började med att klockan ringde ofantligt tidigt, allt för att vi skulle ta oss till Falun i tid. Efter att vi hittat dit vi skulle fick vi kånka upp hyllan till översta våningen, såklart. Sen va Sara in på sjukan och jag och Helena gick med hunden en vända och därefter styrde vi kosan mot Borlänge för att bränna peeengar..:P Som jag borde ha låtit bli. Men de blev i alla fall nya gardiner till vardagsrummet samt en hissgardin med 70 %. Sådant tycker man om.:)

Kvällen avslutades med ett spinningpass med Sara och Mamma.Känner mig laddad för att dra igång med träningen igen för i vinter väntar Tjejvasan. Ska försöka mig på en karriär inom skidåkning igen hade jag tänkt.

Nu blir det lite SATC innan det blir sängen.

Längtar tills onsdag så man får träffa T någon gång.

LOVE


Kommentarer
Postat av: Sara

Nja, jag avstår nog ändå (blir för dyrt, krångligt och långt att åka) trots att det vore -skitkul- att träffa er! Men som jag sa till Linda så får jag planera in en resa i sommar istället och komma upp till Moooora på ett lite längre besök. :)

2008-09-03 @ 18:03:46
URL: http://adaosara.blogg.se/
Postat av: iana

Jepp!

och jag kan säga att just nu är rätt läge att söka jobb där!

:)

2008-09-06 @ 13:53:43
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: iana

jepp



2008-09-07 @ 17:36:26
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: iana

Å ok! Tack för varningar!!! Har fått vibbar redan...

Nu kommer Maria Fransson att vara min chef/hovm. i första hand.

Jag tror att jag ska berätta det du skrivit för henne, känns som ganska viktig info!

Då förstår jag att du inte vill jobba där, jag tror dock att det blir bättre inom en snar framtid, men det kan vi ta någonstans där inte hela världen kan se.... :)



2008-09-07 @ 22:36:30
URL: http://snostjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0