Snart kan jag allt!

Säg en arbetsbransch jag snart inte vart inom, numera är jag industrinisse. Har hoppat in och jobbar extra (som vanligt bara)  på Mora of Sweden i två veckor, och jag hoppas innerligt att det kan bli mera för nå jobb på karamellkungen verkar de ju inte bli. Ingen som vill höra av sig i alla fall, och hon sa att även om du inte får de så hör jag av mig i början på veckan. I morgon är det mitten av veckan om jag får be. Ja ja, bara vänta å se.

Paketera knivar är väl kanske inget drömjobb, men det ger ju pengar i alla fall. Lyssnar på radio hela dagarna så öronen ramlar av snart. ha ha

Börjar sjuuuukt tidigt på morgonen, redan klockan sju men dagarna går rätt fort ändå och vid fyra får vi gå hem. :)

Ska ta och mata magen lite nu innan de blir step up och jag lär sedan stupa i säng. Jag som inte är någon morgonmänniska för fem öre är rätt trött då klockan ringer, så även nu. Men bara att bita ihop.


Någon som vet förresten vart man kan köpa fina schabloner att ha på väggarna?


Kommentarer
Postat av: Emelie

De har fina schabloner på IKEA... om du har vägarna förbi. Annars vet jag inte alls... Snacka om att du kommer ha ett brett CV, inte dumt på nåt vis ju!

2008-09-17 @ 15:16:27
URL: http://semlesara.wordpress.com
Postat av: Louise

det är det som ligger i källaren på St: Mikael hotel. Helt ok faktiskt! Ska du hänga på? :) Kram

2008-09-17 @ 20:55:30
URL: http://louise1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0