Inte nu igeeen....

Jag har sat ont i magen och det är gallstenen som spökar. Jag förstår inte hur man kan ha ont i något man inte har. För min gallblåsa opererades ju bort för flera år sedan. Wierd. Haft ont i bland, men då har de mest kommit och gått men den här gången verkar de vilja sitta iii. pust. Jag som skulle göra massa nytta tänkte jag idag då ingen häst rids och jag hoppar träning.

Är helt slut om kvällarna då man ramlar innanför dörren. Efter jobbet är det hästar som ska tas om hand och jag själv ska träna. Sen ska det lagas mat och sen är de bara att lägga sig igen om man ska orka med när klockan ringer halv sex dagen efter igen. Jag vill ha en lååång sovmorgon, helst i morgon. ha ha. Fick förlängt tills sista oktober idag så ett tag till lär jag pallra mig upp. Idag var jag dock påväg  och knata hem. ha ha.

Vi ska packa tvåhundra femtion knivar i en stor kartong och då vi packat ungefär  tretusen stycken tog de slut  och vi fick lov att hämta fler knivar och ber Johan om hjälp då han lyfte ner, eller vänta säger han. Ska ni verkligen ha dom här knivarna. Ja, vadå tyckte vi. De är de vi haft. Ja men dessa heter 640W. Hämta pappret och kolla tycker han. Vad står inte på vårat papper om BARA 640. Vi har alltså tagit fel knivar förut. Allt är detta jäkla w:ets fel. Så de var inge annat än att sprätta upp kartongerna och hälla ut knivfanskapen och börja om på nytt. Gissa om vi var måttligt glada!


Till helgen kommer Emmy upp från Stockholm och bor hos mig då vi ska på fem års jubileum sedan vi slutade gymnasiet. Kan nog bli skoj. Annars ska de bli sjukt roligt och träffa henne då jag inte sett henne på flera flera år. :)

Ska ta tag i de sista nu, sen ska ja knata bort och hämta hunden för en promenad. Sen blir de soffan och idol! 



Dennis mår inge bra heller. Nå jäkla infektion som han åkt på, inte konstigt att han inte vart sig lik gammelgubben.






Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Karlsson

Tjo! Vi ses på lördag :) Kram

2008-09-25 @ 14:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0