En ledig helg!

En vecka med paketeringen av knivar är över och bara en återstår, känns ganska så okej faktiskt. Det är visserligen rätt enformigt och tråkigt jobb, men med lite musik i öronen så går dagarna lite fortare. En fördel med jobbet är att man i alla fall slipper vara extremt övertrevlig hela tiden och man slipper bry sig om hur man ser ut på morgonen när man sticker iväg. Det är bara gå upp, klä på sig dra borsten genom håret kanske och sen är man klar. Frukosten kan man äta på nio rasten. :)  En vecka återstår alltså, återstår och se om de blir något mer. Men nu är det i alla fall helg och det njuter vi av.

Jag och Linda käkade tacos igår, vad annars när vi ska äta. ha ha. Sen kom de andra flickorna och vi bara grisade i soffan och va lite allmänt onyttiga. Vi fick bla för oss att vi skulle bara chokladbollar alis "negerboll" och det var verkligen inte igår man varken tillagade eller åt, men så lika de smakade och goda var dom :P

Jag och Flip har landat i Insjön och vi har avverkat en promenad ensama i skogen medans karl sotade pannan. Vi lyckades hitta hem igen och kan inte klaga på det underbart sköna vädret. Hade kunna gått några timmar till. :)

Ikväll blir det middag med hans bror och kompisar. Sen händer det nog inte så mycket mer. Jag längtar tills morgondagen då  jag inte ska väkna till någon väckarklocka..

Jag och Linda va upp en snabbis till Orsa och kollade på lite hopptävling. Guud så sugen man blir. :)

Nu måste mina ögon få en powernap tror jag minsann.

LOVE.

Kommentarer
Postat av: Louise

Kommer han från Insjön din karl? Nu måste du berätta vart du har hittat honom? Vad han heter osv :) Är ju nyfiken ju..

2008-09-24 @ 16:57:12
URL: http://louise1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0