Äntligen igång igen!

Segare än segast att ta sig upp i morse, men de va bara att slå upp ögonen och masa sig in i duschen. Vart dock inte så mycket piggare av de. Dagen gick trotts allt fort, men fram till lunch hade ja kunna avlidit för ja mådde så konstigt. Fick inte ens i mig lunchen, och de är icke likt mig.

For upp till Stallet och gick en vända med Jolly och som vanligt var det bara att ta de lååånga benet före. ha ha. 

Jag och Linda har vart på Spinnig och de va härligt, men ack så drygt. Inte tränat på två veckor, intekänns mig riktigt kry, men nu jävlar. Tjejvasan närmar ju sig.  Jag vill nästan att snön ska komma nu så man kan åka skiiiidor. Så skoj!

Nedräkningen får framåt tjugo minuter kvar sen smäller de. PRISON BREAK is BACK!

Jag har visserligen redan sett avsnittet, men värt att se igen! :)

                                                                      


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA ja visst är det vi i ett nötskal alltid! asg

ÅÅÅ va skoj det lät!!

i LOVE prison break! min pojkvän är ju me;) HAHA

2008-10-21 @ 11:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0