Vad gör jag ?

En uppdatering vore på sin plats kanske.

Jag jobbar och sliter dag in och dag ut. Är inne på andra veckan nu och de börjar likna något efter allt slit vi lagt ner. Första dagarna var inte alls så himla skoj då dagarna endast bestod utav montering av hyllor och väggar. Vi har spikat , bankat och en och annan svordom slank också igenom. Men nu så fylls dagarna bara av att fylla upp med massor av varor. De börjar bli farligt kan jag säga er och de kliar grymt mycket i fingrarna över att få sätta klorna i sakerna. Jag kan se framför mig hur vi springer runt med överfulla vagnar och gör slut på alldeles för mycket pengar när de väl är klart. Som man längtar. :)

Hinner inte med något annat om dagarna än att jobba då man infinner sig där mellan 7 -19. Passar inte med nå träning heller och idag missa jag step upen också, bara för att jag vela så gärna gå. Men men, får bli rik istället. ha ha. Tjejvasan närmar sig med stormsteg och jag väntar bara på snön nu så man kan börja jaga milen.

Dagarna går framåt och snart är de lördag. Ska bli så himla roligt! Mjukade upp med lite buggkurs i söndags så nu ärvi väl lite mer redo för att dansa dansa dansa.

Nu blir de Desperate Housewifes innan sängen kallar igen. Gud så jag längtar efter normala arbetstider.


                                                             


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad jobbar du med nu? :)

2008-11-13 @ 22:16:48
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Charlie

Tja bruden!

Du är utmanad av mig:)

2008-11-20 @ 13:36:42
URL: http://charliieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0