UTMANAD!

Blev visst utmanad av Susanna så here we go!


3 saker jag skäms över:

1. Att jag och pengar aldrig går bra överens.

2. Att jag är en sådan tidsoptimist

3. Att jag kan vara så slarvig


3 saker jag är stolt över:

1. Att jag har lyckats få jobb!

2. Hunden

3. Att jag har världens bästa vänner!


3 saker jag vill göra 2009:

1. Ha mitt livs första semester ?

2. Åka Tjejvasan och göra de bra!

3. Resa någonstans i världen


3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:

1. Måste nog vara då jag för första gången blev av med ett jobb

2. När Flip blev pappa till fyra söta valpar :)

3. När en utav mina bästa vänner för bara någon dag sedan berättade att de väntar tillökning. :)


3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

1. Mat, fast man önska ibland

2. Familj och vänner

3. Mobilen



3 personer jag avundas:

1. De som är ute och reser och upptäcker världen
2. Någon med sångröst, jag vill också kunna sjunga fint. :p
3. Folk som öppnar plånboken och de fullkomligt rasar ut pengar.



3 personer som jag utmanar:
1. Sara

2. Linda W

3. Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0