Dött som i graven!

Mitt internet hemma är total dött, eller kankse inte egentligen, de är bara jag som inte fattar hur man får det att fungera igen. ha ha. Jag har lyckas en gång, men som jag kommer ihåg hur jag gjorde, nope..

Sitter hemma hos mamma och pappa just nu då jag tiggde åt mig lite mat för jag är fööör trött för att ens orka tänka på mat. Det är sjukt mycket jobb nu på dagarna,  7 - 20 varje dag och hjärnan börjar ge upp känns de som. Man är så övertrött så man märker inte längre att man är trött. Men de börjar närma sig öppning och ja de märks kan ja säga. Väntar med spänning på besked om man får stanna eller inte, kommer nog kännas snopet annars tror jag. Att gå in där längre fram och veta att de här har man själv vart med och byggt upp. Men ja, de är bara att vänta å se.

Annars händer de inte så mycket, eller snarare jag varken orkar eller hinner med något annat. När man kommer hem känns de bara som att de är att gå och lägga sig igen. Hunden tycker inte alls om att jag aldrig är hemma, de märks på honom. Fått några provsvar också på prover som tagits, bland annat för höga levervärden. Känns inte alls nå kul och jag hoppas för allt i världen att de inte är ngt allvarligt. Kan inte tänka mig ett liv utan honom. Han om något är de finaste jag äger och har!

Ska kolla igenom internetvärlden nu och ta igen allt jag missat. ;)

Förrsten, Björn snäll som han är har vunnit en dator åt mig på Tradera. Så snart så bara den dimper i postlådan kan ja ha en bra och fungerade dator igen. :)
  

Kommentarer
Postat av: Linda

Men va liten tussen va då, å söt såklart! :)

.. och ja, dom är väl sämst då! :D

2008-11-20 @ 21:50:07
URL: http://lindasasser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0