Tidiga mornar!

Gårdagen började jag med en cykeltur med hunden klockan sju på morgonen för att sedan cykla ner på stan och va med på ett möte på jobbet. Kände mig mest ganska så bortkommen och kändes mest som att jag inte hade så mycket att bidra med. Just kanske för att man inte vart där så länge och vad som kan förbättras känns svårt att veta så här i nuläget.

Kvällen bestod sedan som lika i måndags också utav buggkurs. Det är så himla roligt att dansa och desto mer nu när man fått lära sig lite. Jag, Linda och Pernilla kommer äga dansgolvet en vacker dag. Synd bara att de kan vara lote för mycket snack och ingen verkstad ibland, försvinner så himla mycket tid som man kunnat dansa bort istället. Och dessvärre finns de karlar med som knappt kan hålla tackten, jämfört med de yngra grabbsen som vet vad de gör :)

Ännu en tidig dag då klockan ringde sex i morse och vi skulle iväg med stona för koll för betäckning. Sen var det bara till att hem och traska med hunden och nu känns de som jag är sjukt trött i ögat. Ha ha. Jag är ingen morgon människa, okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0