Tiden läker sina sår.

Då jag tog en lite powernap mitt på dagen (okej, ja va jätte trött) så ringde de från jobbet och frågade om jag vela jobba på Systemet i Rättvik fredag och lördag. Jo men visst. Jag säger aldrig nej till jobb. Blundade några minuter till så ringer de igen och frågar om jag kan komma in och jobba för de drunknade i varor. Så jag slängde mig i duschen och iväg. Det är som man alltid säger. När man jobbar vill man vara ledig, när man är de vill man inget annat än jobba. ha ha.

I morgon väntas de lite introduktion i städning på företaget så jag ska infinna mig på jobbet 07:40, så jag ska med andra ord sova nu för min plan är att jag ska cykla till pappa och lämna av hunden för vidare färd mot jobb. Det betyder alltså att jag måste lämna huset senast 07:oo. Gah. Undra om ja lyckas!

Känner mig genast lite gladare  . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0