Kommer att kännas bättre sen!

Vaknade upp till ännu en betydelse lös dag dock fanns det i alla fall en sol som trängde igenom och gav mig lite värme på min och Flippens morgon promenad. Gårdagens tacos fick sendan bli min frukost eller snarare lunch kanske. ^^

Sitter hemma hos Pernilla och tittar på medans hon sliter med att möblera om, dock dög de inte för herrn i huset fast vårt tycke var två mot en. Visade mig hur målning och tapetsering ska bli här hemma hos henne och man blir bra sugen på att fixa i ordning själv också, men tvivlar på att det är ngt man får betalt utan att behöva ta ur egen ficka, så jag avstår. Sen när man dessutom är sugen på att flytta är det planer jag får lägga ner på en gång. Trivs dock väldigt bra med lägenheten så man kanske kan få ta den med sig dit man flyttra. ha ha.

Vi har planer på att åka iväg till Falun redan på fredag jag och Pernilla för att kolla in RIX FM Festival. Kanske inte så mycket att hurra för, men säkerligen trevligare än att bara sitta hemma. Lördags kvällen ska ju ändå spenderas i Falun och hela gänget ska samlas hemma hos Helena och sedan märks det vart kvällen för oss. :) Hoppas på att Malin kan bearbeta sin chef så bra att även hon kan joina oss. Vore förträffligt.

Bara en massa struntprat om ingenting, men ja, det är ju så mitt liv ser ut för tillfället. Men jag är inte bitter jag looovar. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0