Ingen är den andre lik!

image152

Jag och Annso i stallet brukar alltid urarta med enbart urdålig humor. Men det bjuder vi på.

Dagen har väl inte vart allt för aktiv kanske. Jag och M satt oss i bilen och begav oss ner på stan för att joina de andra och där har vi vart fast resten av dagen. Kollade in Lindas nya lya som även vi kommer hyra in våra små arslen i när vi inte har någon lust att ta oss hem.

Efter en snabb visit i stallet så var jag och hämtade min finaste vän hemma hos mamma och pappa.
image153

Grannen drog ut mig på en sightsing på byns gator och vi hann med att både leta gravplats på kyrkogården till att kolla på alla stackars träd som fått offrat sig för denna jäkla snö innan det blev en korv på statoil och hem i säng.

Jag både väntar men är även livrädd. Jag tycker inte alls om sånt här! Varför ska jag alltid sätta mig själv i sådana dumma situationer och veta att jag måste ta mig ur det på något jäkla vis..

Kommentarer
Postat av: Annso

urdålig humor? va snackar du om?

2008-05-19 @ 00:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0