FALUN

Denna helg har jag mer vistats i Falun än i mitt eget hem tror jag. I lördags efter folket slutat jobba med diverse ting styrde vi gula faran mot Falun och hem till Helena. Hin bjöd på en superb middag och intaget av alkoholen startade, dock var vi väldigt trögstartade.

image164

Helena skulle ha bartömning innan flytten hem till Mora, men vi insåg dagen efter att vi hade vart ganska så dåliga
på det. :)
image159 
Pernilla roade sig i alla fall med att underhålla oss andra. ha ha

Kvällen på Harrys var i alla fall helt okej, sjukt mycket folk. Bland urvalet så fanns det andra moringar som hittat utanför kommungränsen också. Dansade hela natten medans andra, tex Sara roade sig med att stå och kolla in Schlagern och jag säger bara det, vilket fiasko!

Hem vägen blev en promenad i det oändliga kändes de som, hade sjuuukt ont i fötterna och tur P gav oss ett skratt med egenhändig mustach.
 image160

Ganska så imponerad över att de där två hittade hem, men hem kom vi i alla fall och efter lite mat i magen kunde vi hoppa i säng.Vaknade och kändes som man nyss slagot ner skallen. Efter ännu lite mat och glass begav vi oss hemåt Mora igen. Tack kära vänner för en trevlig kväll!

     



Då det är Mors dag i dag så hoppade jag, mamma och pappa samt Faster och Tommy in i raggarbilen och styrde färden ut mot Sollerön och Jugen Jon för en middag. Gud så gott, men så mätt jag är nu. Usch, mår nästan illa.

                                              

                      En utav Pappas käraste ägodelar. Undraom jag finns med på listan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0