Ett till jobb!

Mina planer var för dagen att ha sovmorgon, vilket gick sisådär. Vaknade klockan åtta utav att grannen har maraton race i trappuppgången, lyckades somna om och halvsova en stund till iaf..

Jag och hunden skulle ut på promenad och den tog pss ungefär 100 meter upp till Lena där vi blev sittandes en timme och snacka massa. Fick bland annat höra om hennes bröllop, vilket lär huur mysigt som helst. :) Efter en timme så tog vi oss i alla fall där ifrån och ut på vår promenad för att sedan hem och äta mat hos mamma.

Fick besked idag om att jag fått ett till jobb, de känns skönt så man vet att några kronor mer ramlar in. Det är ju visserligen på sommaren, man vill vara ledig. Men vad ska man göra.. suck. 

Ska ta och bege mig upp till hästen och ut och rida, såå tråkigt och jämt rida själv bara. Lessnat för år och dar sedan på de. :/


Någon som är sugen på att rida en ponny vi har i stallet? Hojta till i sådana fall. :)

Kommentarer
Postat av: JENNY

Hej Anna! Vad är det för jobb du hittat nu då? *Nyfiken*.. Jag har tänkt att jag kanske ska ha en tjej middag helgen när det är sverges national dag, tror det ä första i juni.. Har frågat Maria O om inte hon ska ta och pallra sig hem, hon skulle fundera och höra av sig. Skulle vara roligt om det blir av om du oxå vill komma. KRAM

2008-05-14 @ 18:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0