Slapp dag

Melodifestivalen igår fick rätt vinnare enligt mig. Fast det var många bra bidrag med. Man kan ju hoppas att de går lite bättre detta år än vad de gjort på sista tiden.

Vart lite fyllechaffis senare på kvällen. Jag och Sara smet in på både Lilla och Wasa utan att punga ut ett öre. Hennes pojkvän var dock inte lika smidig och inte lika oigenkännlig som vi var så han fick gotta betala. ha ha.

Sög ganska så bra på båda ställena. Men Lilla gav vi upp för Wasa där vi iaf kände lite folk. Konstigt vad man lägger märke till saker när man är nykter, som tex vad stället har för inredning. ha ha. Efter alla fått sin skjuts dit de skulle kom man äntligen hem men isäng kom man inte förens klockan fyra för det. Kändes som jag hade vart ute å druckit hela natten när jag vaknade i morse, eller snarare i förmiddags.

Har vart i stallet och njutit av de sköna vädret. Härligt våren är verkligen påväg. Ebba har ridit Dennis idag och hon är så söt och duktig ungen. Hon kan både stanna och gå framåt igen (med viss hjälp) . "tanna dennis" "gå nu". :)

Till påsk blire att fara en sväng upp till Lofsdalen och njuta lite. Hoppas bara på fint väder.

Ska bänka mig på soffan och kolla på lite skidåkning innan ja lär åka å hanlda lite så ja har någon mat att äta. matdosa lär ja fixa också då ja inte vill svälta på jobbet i  morgon.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: majsan

är de fint inne på wasa?

2008-03-16 @ 18:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0