Positiva saker om mig själv!

Att försöka skriva ner saker på ett papper och försöka att få allt och låta så himla bra men inte vara överdrivet är jätte svårt.  Vad jag försöker nämna är att jag sitter här och försöker skriva ett personlig brev om mig själv som jag kan lämna iväg vid jobbansökan. Jag har skrivit ett tidigare och känner nu att det är dax att förnya det, men det är ju som sagt lättare sagt än gjort.

Hej!
Jag är bäst! ge mig jobbet! tack.
Känns som de skulle kunna funka, eller inte. ha ha

Mötet idag var måttligt ointressant att jag satt och tänkte på annat. Kändes som de hon sa har man ändå hört förr. Samt de enda hon sa att gör man inte de och inte de och inte de så åker man ur a- kassan. Kan man ens göra ngt för att inte bli avanmäld. ha ha.

Nu är klockan sådär mycket igen och jag försöker varenda kväll intala mig om att jag SKA sova i tid. Jag lyckas aldrig. Har såå dålig självdiciplin.

Ser ut som de blir hockey på lördag! :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Tro mig, det går :)

/Linn

2008-03-28 @ 08:27:22
URL: http://www.livetsomlinn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0