några resultat ?

Jobbat hela dagen jag och Linda och så akktiva vi har vart. ha ha.

Blev sedan träning vilket var himla skönt. Känns som de går åt rätt håll och man orkar lite mera nu. :)

Fick lov å ringa å tjata på mina papper idag trotts att de skulle vart klara tills idag. Men i morgon så skulle de finnas.

Va populär man blev helt plötsligt. Men vilka är alla. Tycker folk är himla tråkiga som aldrig lämnar en kommentar. Så de så. ha ha.

Folk som har uppemot 20 000  läsare och skriver bara skit tråkiga saker förstår jag mig inte på. Vad är de de tjänar sina pengar på, ja förutom all jäkla dålig reklam då.  Men som att pluta med sina läppar eller skriva om dagens outfit kan väl jag också göra. Men inte får jag några pengar för det heller. :/  taskigt.

I morgon väntar det tvättning, yeh så roligt. Men vad gör man om man inte vill gå i skitiga kläder. Sen blir de stallet och promenad med för mig och hunden . =)

                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0