Invalid!

Jag har sjuuukt ont i min nacke. Vet inte hur jag har lyckats sovit., och det var igår som de började. Vill inte alls ge med sig nånting. Försökte hitta min värmekudde, men den hittade jag ju såklart inte.

Tog mig i kragen och städade ur bilen idag, det var verkligen på tiden. Har man en fyrfoting som har en tendens att dra med sig ungefär ett ton sand så är de oundvikligt att ungefär allt hamnar i bilen. ha ha.

Ikväll blir det hockey i Leksand och jag hoppas verkligen att de kan vinna, annars blir jag arg. ha ha.

Ska ta och käka upp tacosen sen igår nu sen lär jag väl sätta igång och göra mig redo för färd. Hunden ska hinnas lämnas innan också.

Auf wiedersen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0