God Morgon!

Hamnade ute i Wåmhus i natt hos Linda där hon och Malin roade sig med att göra creps, men jag höll mig till vanliga pannkakor. Kräsen som jag är. ha ha.


Låg i sängen och kollade på massa teve igår och dippade morötter. Varför äter man inte de istället för godis som egentligen är ganska så äckligt.

Sitter och väntar på Malin och Linda som är ute å springer. Jag fick gott stanna inne då jag inte hade nå grejer med mig då de vart en spontan färd ut hit så. Framförallt inga skor som man kan springa runt i och då man är lillfotad som jag badar man ju alltid i andras. ha ha.

Ska hem och ta mig en härlig ridtur med hästen istället i det underbara vädret. Hoppas den andra blir bra snart också i sina stakars små ben. Att ett sår kan förstöra så mycket. Det ärså himla typiskt när man väl är igång och så ska ngt sånt här litet skit komma och sätta stoppför framfarten.

Har beslut ångest över min färd till Lofsdalen. Ska jag eller ska jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0