GLAD PÅSK

Påsken är kommen och de lite väl tidigt känns de som. Fast egentligen är de ju knappt något man känner av för någon speciell ledighet får man ju inte då man är ledig jämt. :/ Man uppskattar ju inte ens en vanlig helg längre. Jag bara klagar och klagar, men ja är så tröööött på detta.

Sov länge idag, tur Malin ringde och väckte mig, annars hade jag väl sovit än. Sitter med gröt tallriken och funderar på vad dagen har att erbjuda, just inget som det ser ut som. Funderar på om jag ska orka ta tag i bilen och städa den. Men hade de dykt upp ett roligare alternativ hade man ju tagit det istället. :)

Det bär av till Lofsdalen. Har bestämt mig för det. Återstår och se vart ja kan slå ner arslet och sova. ha ha

De kom påskärringar igår å ja typiskt nog öppnar dörren då ja trodde de va grannen. Hade verkligen inget att bjuda på, och nå pengar. Som jag inte är fattig nog själv. ha ha. Dessutom hade de inte ens ritat fint. En pappersbit de stod Glad Påsk på med lite gula ränder. Var man inte lite mer seriös själv när man va liten ? Nu är jag elak. ha ha                              image123

Kommentarer
Postat av: Emmy

Glad påsk på dig! Hur vart det nu? Lofsdalen eller nåt annat spännande??

2008-03-25 @ 10:54:05
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0