Up side down

Har kommit in i en period där livet enbart känns allt för tråkigt. De känns som att det händer inget och man har inget speciellt roligt att se fram emot. :/

Fick schemat idag också och det var ju inte så himla mycket att hurra för. Känns som att allt bara blev ett stort fiasko. Man ska väl inte säga en sak och lova något annat. Visserligen är de ju på sommaren man vill vara ledig, men då ska man också vet att man har något att göra då sommaren är över också, vilket jag absolut inte har en blekaste om. Vill så gärna flytta härifrån, men tyvärr är de ju inte de lättaste att hitta ett jobb bara för att man flyttar heller. Jag ska i alla fall göra ett försök och se vart de leder.

Har städat hela lägenheten idag skurat och dammat, får väl se hur länge de står sig innan de är lika skitigt igen. Jag förstår inte hur jag lyckas alldeles själv. Men dammråttorna må trivas hemma hos mig. :) Sen att man har en fyrbent vän som också hjälper till är kanske en bidragande orsak till all skit. ^^ 

I morgon väntar de jobb (äntligen) låter konstigt och säga så, men när man gått hemma en hel vecka så vill man faktiskt jobba. Ska ner på andra jobbet till veckan också och se om man kan få till något schema så man vet hur sommaren ser ut. Har i alla fall några spikade datum som jag icke ska jobba och får väl se de som min semster. Har ju visserligen vart ledig nu ett bra tag, men de är aldrig roligt att vara ledig själv när ingen annan är ledig för då kan man lika gärna jobba. Tyvärr har ju inte fallet vart så nu. Min tur kommer väl, lagomt till jag är pensionär. ha ha

over and out.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Trist att det vart så... Du som verkligen såg fram emot det... =( En morgonpromenad på stan kanske kan pigga upp... lite. ;)

2008-06-13 @ 20:34:51
URL: http://semlesara.wordpress.com
Postat av: Louise

jag har planer på att dra till norge efter nyår, följ med dit och jobba! Kram

2008-06-18 @ 19:54:17
URL: http://louise1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0