Raggarbrudar!

Uppe med tuppen i morse och tog en timmes promenad jag, Linda, Flip och Dennis. Verkligen skönt och göra någon nytta istället för att bara ligga och sova.

Sedan har jag jobbat hela dagen, och de kändes som vääärldens längsta timmar. Inte många själar som varken va  hungriga eller törstiga. Så jag har setat på mitt arsle i stort sett hela dagen och läst skvallerblaskor och försökt skrivit en arbetsansökan. Meeen, man tjäna ju pengar på att inte göra någonting så. Fast de va rätt tråkigt. ha ha

I morgon ska jag och Linda agera chaufförer och ratta runt finbilarna runt sjön åt våra päron. :) Vi insåg idag dock att vi nog egentligen inte riktigt passar in. Varken bootsen eller skjortan finns på plats. ha ha



None


Nu ska här ätas grillat. Mumma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0