Dax att ge ett tecken..

Uppdateringen har ju kanske inte vart den bästa på sistonde, men har inte haft något spännande att dela med mig utav alls.

Sitter hemma hos mamma och pappa för tillfället och har fyllt i alla dessa kassakort som ja så fint skulle göra här om dagen, men allt bara krånglade och de nya lösenordet jag skrev in funkade ju inte alls. Återstår å se om man får nå pengar då.

Midsommar är över och känns nästan som hela sommaren är över faktiskt. Lite värme vore ju kankse på sin plats. 

Midsommarafon så åkte jag och Patrik upp till mamma och pappa som va i Orsa med raggarbilen. Åt god mat och kollade på majstångsresning innan jag begav mig hemåt igen, och ja man känner sig ganska så liten i den där bilen och några blickar drog man åt sig. ha ha. Kvällen spenderades i ett hus i Öna och mer av den kvällen behövs inte nämnas. :P 

Midsommardagen
spenderades i alla fall här hemma först med lite grillning och sedan bar det av till Dössberget i Bjursås. Trevligt med något annat och framför allt skoj och se lite nytt folk. :) Kvällen var mest snorkall och min fot blev mosad utav någon jäkla sylvass klack så nu är den jätte blå. :/

Nu ska ja se om ja kan ta fram mina gröna fingrar och plantera blommorna mamma köpte till mig. Snäll hon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0