Någon annans liv ..

Har fastnat med att sitta och läsa en himla massa olika bloggar, och man får verkligen läsa om allt mellan himmel och jord. Det får en att inse att man själv är vääldigt dåligt på att skriva, och fram för allt skriva om något som är värt att läsa.

Fastnade hos en tjej vars blogg jag pjöjde igenom med allt gällande hennes uppväxt och hennes barn. En barndom och uppväxt som bestod utav missbruk och flyttningar mellan olika fosterhem. När man läser sådant får de en att tänka på vilken bra uppväxt jag själv har haft. Jag har en mamma och pappa som älskar varandra och utöver de älskar mig (hoppas jag iaf. :P). Har fått bott under ett och samma tak och känt en trygghet.

Finns mycket roligt att läsa också bland annat denna. www.twoforone.blogg.se . Skrattat så jag gråtit :)

Känner att ja börjat med detta igen att börja vända på dygnet. Det är så himla mycket bättre att vara uppe på kvällarna och grejja än att gå upp tidigt på morgonen, det är verkligen inte min grej. :/ Önskar de dock vore. Spelar ingen roll om ja ställer klockan tidigt och jag verkligen säger åt mig själv innan jag somnar att nu måste jag upp. Är en expert på att snooza, alldeles för mycket tills ja får lov att stressa ihjäl mig för att hinna. I tid kommer jag , men mest med andan i halsen. Hunden måste ha sin promenad på morgonen och tyvärr är de annat som går åt sidan, bland annat frukosten. Den hinns helt enkelt inte med. :/ Kan bli en macka i farten, eller i bilen på väg till jobbet. Känner att jag måste skärpa mig,  Skärpa mig över huvud taget med maten. Så himla tråkigt och laga den åt sig själv bara, och äta den i ensamhet.

Jag och P har vart och tränat Step up idag och det var himla roligt. Bra att vara med från början nu och inte göra som vi gjorde förre terminen, komma in näst sista gången och försöka förstå och trampa med, gick inte direkt vägen, men nu så är vi på samma spår. :) Är så himla skönt att ha tagit tag i träningen igen och i morgon väntar ett spinning pass.

Annars så är mitt liv sig ganska så likt. Går i samma gamla tråkiga spår. Jobba, häst, träning och så rullar det på under veckorna. Längtar tills de bli lite ljusare om dagarna så de känns som de finns lite fler timmar att röra sig med.

Hade en undran om I huvudet på Gynning? Är människa lika blåst i verkligeheten också och varför gör man ett sådant program? Till vilken nytta.. ha ha.

Nu blir det sängen och ska se hur få minutrar ja lyckas få på mig i morgon innan jobbet kallar 10:oo.

Sweet dream ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0