Skidåkning..

Fan vad bra jag och Susanna är. Vi har åkt Skidor från Läde till Hemus idag, iofs inte världens längsta sträcka, men de räckte för våra otränade kroppar. Undra vad jag gett mig in på då ja satt mig själv som reserv i deras stafettlag. Hoppas jag inte måste åka, fast jag ändå skulle vilja. ha ha

Va ute och red en och en halv timme i morse, det var så härligt i de fina vädret. :) Hästen gjorde dock en tvärvändning på en femöring i galopp, så de var inte långt från att jag hade kunna legat på backen. ha ha. Men skicklig som man är.. hihi.

Nej, disken var det jag, inte sitta här.

Börjar jobba klockan sex, typiskt. Jag som vela va med på hoppträningen å gloo. men men. Man kan inte få allt här i livet. :(


Kommentarer
Postat av: Emmy

Ridning & skidåkning, attans vad aktiv du är. Får dåligt samvete. Haha. Jag har bara legat raklång hela helgen och kollat på skidor. Haha.

2008-02-10 @ 22:10:26
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0