Hjärndöd ?

Vinprovningen på jobbet igår på jobbet var väldigt nyttig, men rödvin. Nej inget som faller mig i smaken. Hoppas att ja ska kunna banka in ett och annat om de iaf så man inte är helt lost när gästerna frågar.

Blev en lång dag på jobbet igår då vi var klarar med allt provande vart de återigen snack om denna dricks. Jag förstår inte varför de har blivit ett sådant stort problem. Träningen uteblev igår då klockan sprang iväg och jag hade inga kläder med mig, så fick gott åka hem. Men idag däremot vart de en step up pass, så härligt å röra på fläsket. :)

Har vart en ledig dag då ja skulle på läkarbesök, men känns som de tre timmar ja ändå skulle ha jobbat kommer jag nog överleva utan. Vart en lång promenad med vovven och sen lite lunch med Linda och en sväng i affärerna innan det var dax att bege sig upp i stallet för att möta Jenny och Ebba. Hon är för söt den ungen. Hon är som en fluga mot Dennis, men han är så snäll. Kommer bli min nya stalledräng de där en vacker dag = )

I helgen väntas de en tripp till Västerås. Som jag har längtat och nu passar de både med tid och pengar. Hur kan de nu komma sig? ha ha. Kommer nog bli sjukt roligt.
 
Har spenderat min kväll med att tvätta och kollat på Gynning.

Ska infinna mig i stallet i ottan så nu lär de sovas. ♥

Kommentarer
Postat av: susiii

Haha japp vi borde åka lite mer! Tänkte åka lite i helgen men då är du tydligen borta din jävel =P

2008-02-13 @ 09:55:47
URL: http://sannaaah.blogg.se
Postat av: Charlie

jag ska ta med dig på rödvinsprovning så vet jag att du kommer att ändra inställning:)

2008-02-13 @ 18:33:22
URL: http://charliieee.blogg.se
Postat av: iana

Hur svårt kan det vara att dela den förbannade dricksen menar jag?
Det är fanimig
tjafs om den vart man än jobbar tycker jag!
Personlig dricks och man ger köket 30 % och disken 5-10%...
Rättvist för alla...
Men nejdå, för då får Stina en krona mer än Lina och sen är det världskrig??? :) Knas!
Allt väl med dig?

2008-02-14 @ 09:33:10
URL: http://snostjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0