Finns de ngt intresse ?

Jag har ett köksbord som jag köpte för ca 1 ½ år sedan på jysk till ingen nytta. Jag har tyvärr ingen bild då min kamera strejkat och man ser nada på displayen så är så himla svårt att se vad man får med och inte. Kan också tilläggas att det ligger nerpaketerat och fångas inte lättast på bild i sitt rätta jag. ha ha.

Det är i alla fall ett medelstort, mer kanske åt de mindre, men med fyra platser. Bordskivan är utav glas och repfri med tillhörande fyra stolar i gott skick. Bordet är knappt användat då jag nu har ett annat.

Kommentarer
Postat av: josss

svårt att lägga bud när man inte vet hur det ser ut. men jag är inte intresserad, lycka till=)

2008-02-18 @ 23:30:33
URL: http://fashionflipp.blogg.se
Postat av: Jessica

Hehe, jadu. Det kan jag berätta när vi träffas nästa gång! =) Kram

2008-02-20 @ 22:11:53
URL: http://jessiejames.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0