Borde jag veta vem du är ?

Stod inne på Intersport och kollade på nya skidvantar då de kommer fram en expedit och frågar om jag vill ja hjälp. Vilket jag i själva fallet inte vela ha, men sa att jag tittade lite bara och vips så var han igång för att försöka sälja på mig ett par.

Han frågade mig om ja åker mycket och bla bla. Berättar mtt livs historia i korta drag och säger att jag försöker ta upp min karriär igen. Han tittar på mig och säger att är detta pinsamt eller borde jag veta vem du är. ? ? ? Ha Ha Ha. Jo visst, jag är ju jätte känd, visste du inte det. Men har du utrustning och så då. Nä, jag tänkte åka spark hade jag god lust att svara. ha ha.



Hoppade hästen idag och Susanna red ponnyn och skuttade några hinder. Gick riktigt bra sista vändan. Ska förhoppningsvis kanske kunna leda till ngt bra :)

Ska bänka mig i soffan nu med en macka. Magen kurrar.

Kommentarer
Postat av: Linda

ha ha.. tänk att jag är vän med en sån stor kändis! hihi! du missade ett roligt pass idag ialf. de va hon som va vikarie för helena på steppen, hon körde sånt pass fast med lite mer styrka också. shita kul! men nu dröjer de ju två hela veckor innan vi får träna igen. suck!

2008-02-21 @ 22:22:26
URL: http://lindasasser.blogg.se
Postat av: Susen

Ingen fara hörredudu =) Har man skaffat sig häst får man allt betala det som krävs själv. Men de vill iaf operera och jag är såååå jävla glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-22 @ 15:37:28
URL: http://sannaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0