Besviken

Jag känner mig så himla nere och seg i kroppen, önskar de kunde komma någon slags av energi som med en blixt från klar himmel. Hur nu de skulle kunna funka. :)

Träningen uteblev i går då Linda och Pernilla fick se han med stort H vi inte vill träna med för han är så kass. Sina tajts och oranga svettband fick han gott visa upp för dom andra, vi tog en lång promenad istället. Med nya förhoppningar om steppen idag och vi stiger in och får åter se honom med stort H. Jag vart genast på dåligt humör då ja hade sett fram emot å få stuttsa upp och ner på brädan, men det var väl bara till att le och se glad ut. ehh .

Appropå att le och se glad ut. Folk kan verkligen göra en galen på jobbet.  Självfallet inte dom jag jobbar med utan folk som kommer och ska käka. De står en STOR FET SKYLT utanför dörren med vad de finns för mat, och jag lovar den kan inte missas. Dom kommer in sätter sig och alla, vad finns det att äta. MAAAAHH. Blir man less eller blir man less. Vi har tre olka rum på restaurangen, vi brukar alltid stänga av en då de lugnar ner sig med folk genom att ställe en stol i vägen och man borde då fatta att man ska inte vara där inne. Folk mer eller mindre kliver rakt över stolen och sätter sig där inne iaf. Hur är man funtad ibland? Ilskan skriker inombords, men det är bara till att le och se glad ut. Hej! Vad vill du äta? Hmpf.

Jag önskar att jag verkligen kunde vara morgonpigg. Tänk va skönt de kunde vara å få vakna pigg och utvilad, jag är verkligen raka motsattsen. Jag är helt död när klockan ringer. Skulle behöva någon som verkligen drog upp mig ur sängen på morgonen. Tur jag är ledig på torsdag så man kan sooova. :P

Har beslutsångest om ja ska åka eller stanna hemma.. ha ha ha

Godnatt på er alla snoookare! :P


Kommentarer
Postat av: elvenman

Då är vi iaf två som inte är morronpigga :P
Är en frekvent missbrukare av snoozefunktioen på mobilen.
Kom på att vi juh snackat om att skarva på din internet-kabel lite för att se om det blir bättre kontakt, men det har väl kommit lite annat emellan eller nått. Kanske vi kan göra något åt det någon dag framöver eller nått...

2008-02-05 @ 22:54:41
URL: http://vvv.hallah.nu/blog
Postat av: Plupp

Håll modet uppe! Är bristen på sol som får oss trötta och ur form. Jag känner mig precis likadan. Men.. snart blir det vår!! =)

Puss gumman!

2008-02-06 @ 16:09:48
Postat av: elvenman

Hallah!
I vilken prisklass är det du spanar?

2008-02-07 @ 14:38:15
URL: http://vvv.hallah.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0