bara att bita ihop

Blev en tur på 1,2 mil skidor nu på kvällkvisten med Susanna, vilket var såå härligt. Perfekt före och man känner att man orkar ligga på, lite i alla fall. ha ha.

Tänk så jag bott på de där skidorna förr i tiden, gnetat mil efter mil och tävlat i stort sett varje helg. Undra hur många hundra mil man åkt i sitt liv egentligen  Hade en storhets tid då ja va på topp och var fem sekunder från att vinna  Lilla Vasaloppet mot alla storfräsare på den tiden. Men som sagt, de va ynka fem sekunder som fattades.

Ska tänka på det då jag fredagen den 29:e troligtvis står på startlinjen för andra sträckan och ska försöka ta mig igenom dessa 2,4 mil för stafettlaget. vad har jag gett mig in på. ha ha. Men de ska gå.




Antalet läsare ökar. Men vilka är ni allihopa? :)


Denna ledig dag är slut och är väl inge annat än att hoppa i säng nu. Min sovmorgon i morse uteblev då vaktmästaren ringer på klockan åtta och ska komma in och kolla på avloppen jag ringt och klagat på. Men hallå. Klockan åtta, då sover jag. Fast somnade om en stund till. :)

Kommentarer
Postat av: Susiii

Eller hur! Charlotte Kalla släng dig i väggen!

2008-02-21 @ 15:41:53
URL: http://sannaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0