Vart tog de här året vägen?

Att dagarna bara springer iväg det är en sak, men att åren också bara flyger iväg än en annan sak. Jag räknade ut idag att om fyrtiosju dagar fyller jag tjugofem år. Jo Hej Hej, vart tog alla dom åren vägen och vad har man gjort för vettigt med dom kan man undra?

Vad jag däremot vet är att jag har fått tillbringa mycket roliga stunder med mina underbara och käraste vänner. Jag är så otroligt glad för att jag har dom. Och egentligen har jag inget annat att tack än den gemensamma kurs jag och Linda gick tillsammans och därmed fick hennes galna vänner på köpet. :)  Jag har  även träffat på min andre hälft och vi har snart  fått sex månader tillsammans och jag hoppas att de blir många många till.

Något att också lägga på minnet är att min vackra hund har fått fyra otroligt fina och vackra avkommor som de går väldigt bra för i konkuransen bland andra hundar i utställningar. Vad som är mindre skoj med Flip är att han är inte frisk som en nötkärna. Något är galet och de är under utredning. Ibland önskar ja bara kunna veta allting själv för vissa verkar inte veta vad de håller på med. Återbesök på Måndag och jag hoppas verkligen att de kommit fram till något.

Sist men inte minst. Att jag äntligen fått ett fast jobb. Jag stormtrivs och sa de senast idag till mamma att har haft sådan tur som fått sådant bra jobb. Och jag må säga att de om något är jag rätt stolt över mig själv som alltid lyckas ordna de för mig!

Idag är de tisdag den 16:e december och jag har vart ledig från jobbet. Kom fram till att de är nog bättre att jobba ändå, man gör bara slut på så mycket pengar när man är ledig. ha ha. Köpte den perfekta toppen och boleron till min kjol som jag förut köpte på Stil. De vart så himla snyggt! Jenny och Sofia är så otroligt duktiga och trevliga när de väl ska handlas något. :)

Att jag dessutom är klar med alla julklapparna en vecka innan självaste dagen är något för mig alldeles nytt. Men så himla skönt att slippa springa i sista stund som man annars gjort. Nu blir de jobb de sista dagarna innan man får ledigt i fyra dagar.

Kvällen avslutades med en skidtur på en mil vilket va himla skönt.

Skulle bänka mig i soffan och kolla på Desperate Housewife, men vad efter jag var då, de slutade ju förra veckan. De blev istället Titanic som går i bakgrunden. Inte igår man såg den filmen heller.

Nu ska jag ta och krypa ner i min nya säng som ja äntligen fått hit. Bara allt är klart där inne kanske de kommer någon bild. :) Flip stormtrivs då i alla fall med att ha en egen sänghalva. ha ha.


              

Kommentarer
Postat av: maria

Åh tack så mycket! =D Du är så snäll =)

2008-12-17 @ 15:02:34
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Emma

Det låter verkligen som att du har haft en bra år!

Tråkigt med Flip, hoppas att det inte är något allvarligt...



Kram kram

2008-12-18 @ 09:11:49
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0