Livet är skört!

Det är nog inte så konstigt att man mår som man mår ibland. Den senaste tiden har jag bara jobbat och jobbat, visst jag klagar verkligen inte att jag fått ett jobb, men man vill göra någonting annat också. Jag stressar runt hela tiden tom när jag är ledig så stressar jag runt för att hinna med allt jag annars inte hinner med. Denna vecka är jag ledig fredag och lördag och har redan nu börjat fundera hur ja ska hinna med allting som jag måste göra.

Madrassen som jag väntat på som min bror ska ta med sig hem hit anländer på fredag och förhoppningsvis får jag ihop sängen inom en snar framtid, förhoppningsvis på fredag. Jag vill ju få allting klart, men de tar sin lilla tid. Som alltid vill jag ha de klart på stört, helst igår om de skulle funka. Jag önskar att dygnet hade tjugofyra timmar till, eller att ja hade en högra hand som gjorde allt åt mig som ja aldrig hinner..

Är så trött när man kommer hem ibland att man bara får lov att gråta en skvätt för att ens orka tänka. Man fuskar nå oändligt med maten för att ja orkar inte, bara en sån sak gör att man mår som man mår. I vanliga fall brukar man längta till julen, men jag bara längtar tills allt är över. Tills man får ett normalt liv igen.

Skänker min käre vän Linda en extra stor tanke och bamse Kram idag då hon förlorat sin käre farfar i natt. Livet är inte alltid rättvist, men tyvärr måste ju alla någon gång vandra den vägen. Vare sig man vill eller inte. Appropå en farfar så har jag en egen också som jag inte sett sedan jag inte vet när. Han blev sjuk här förut med hög feber bla. De är då man får ångest att man är sååå dålig på att hälsa på. Jag kommr bittert få ångra det den dagen de är försent. Han har vart ett stort stöd här i livet, bland annat med hjälp med alla min hästar jag haft. Han älskade att få sköta om dom. Nu är han bara ett paket..

För att övergå till något annat så kan jag meddela att de sett VARG idag i Vinäs. Hädan efter går min hund i koppel. Hjälp, ska jag ens våga gå ut. Skjut dom för fasen, ja vill inte ha dom på min gård. :S

Nu är de väl inge annat än att gå och lägga sig igen, tyckte nyss jag gjorde de.

Sweet Dreams!                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0