De va den sovmorgonen de!

Att man aldrig ska kunna sova när man för en gångs skull får, men kroppen är väl så inrutad på att vakna i ottan så då blir de väl så. Åtta slog jag upp ögonen sen dess låg jag halv vaken fram till halv tio då hunden bestämde sig för att de va dax å gå ut i kylan. Kröp ner igen med datorn i knät, men ja lär ta och käka lite frukost nu för ska bege mig upp till hästarna snart. Jag och Sara ska ut och tolka. :)

Packar väskan och beger mig ner till Älskling sen. Hade planer för byte av säng även denna helg, men då ja varken har någon som kan hjälpa mig eller en släpvagn hemma så får ja väl lov att ge upp den tanken åter igen och få lov att vänta ytterligare någon dag. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0