de blir aldrig som man tänkt sig..

Jag skulle bara åka till Helena och vända och hålla mig nykter, men så bra gick de. ha ha. Hade nästan glömt bort att de va inflyttningsfest men gav mig dit efter jobbet och där ramla jag och Linda in i hopp om att våra vänner väntade på oss, men vad möter oss om inte massa annat folk. Kvällen var trevlig och den slutade på Lilla och efter en onädligt massa åkande i en bil innan jag kom hem halv sex i morse typ. Min efterlängtade sovmorgon kunde börja men vem ringer inte klockan tio om chefen och frågar om jag kan jobba. Hmm, njae mitt tillstånd just då var nog inte de bästa för att sätta mig bakom ratten så de fik gott klara sig utan mig. Somnade om och vaknade två. gah.

Dansbandskampen gick såklart på våran teve för fulla muggar och vem vann om inte självaste Lars Krizters! :)

Sitter hemma hos Mamma och Pappa men ska bege mig hemåt nu, måste städa igen lite och diska och framförallt göra klart klapparna. Blir jobb dagarna innan sen beger jag mig till Älskling på Tisdag efter jobbet, sen är de ju Julafton.. Helt sjukt, känns som de nyss va de.

Satt och kolla igenom lite kort på deras dator från gamla goda tider. Oj Oj säger jag bara. Bland annat när jag och Madde tog en spontan kryssning bara sådär, galna fester och kort som helst bara skulle ha raderats. :)

Nä här blir inga saker gjorda, bara att ta sig i kragen och sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0