Vill ha fredag NUU!

Solen skiner ute och här sitter jag. Jag orkar inte tänka längre. Min hund mår inge bra heller tror ja. Aldrig kan något få vara på topp. :/

Tränade två pass igår och trotts att ja aldrig riktigt tyckt om boxning så var de faktiskt rätt skoj igår. Dock mindre skoj å få knocka på tränaren.  Det var så mkt mer jobbigt då. ha ha

Vart på intervju idag, jag hoppas veeeerkligen. Det lät väldigt positivt, men man vet ju hur de är. Ska inte ta ut något i förskott. Men jag hoppas iaf. ha ha

jag är trött, vill bara dra täcket över huvudet. Jag och vovven :) image132

                  Flip 10 veckor.  Vad fort tiden går, nu är han 4,5 år.

Kommentarer
Postat av: Plupp

GUUUUD! Va söt han var när han var bäbis. Liten och ullig. Han är ju söt nu med men puppisar är alltid så bedårande. =) Ha det fint! KRAM!!

2008-04-01 @ 17:38:07
URL: http://pluppelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0