Sen när har jag vart sjuk ?


Kände igår en himla till huvudvärk men med lite huvudvärkstabletter tänkte jag inte mer på de.

Min farbror Mats fyllde femtio år igår och vi var bort för lite grattulationer och huvudvärken satt ännu kvar. Hemma på soffan kände jag hur täppt i näsan jag vart och tänkte att nu må förkylningen sitta där den sitter. Gick och la mig för att i morse vid fem snåret vakna med 39 graders feber. Jag kan inte ens minnas när jag hade feber senast.

Jag har mest sovit bort hela dagen, men känner mig fortfarande seg och tung i skallen men termometern visade precis att jag numera har 36.6 i temp. Jag har alltså ingen feber längre, fast det känns så. Men förkylningen biter sig fast.

Nästan så man kan få tycka lite synd om sig själv. ha ha

                         image144  detta har vart min kost idag . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0