På väg att vända.?

Vaknade i morse av att Linda ringer och frågar om jag kan hoppa in och jobba då hon va genom förkyld och visst gjorde jag väl de. Pengar tackar man väl aldrig nej till. ha ha.

Ringer pappa och meddelar att hunden lämnas hemma hos dom och han säger att ja men du hinner ju med en härlig promenad i solen innan du sticker, ehh jo visst. Vad fick ja för syn när jag drog upp persiennerna. Det var ju för fasen VITT ute. Visserligen sa jag i lördags att de borde komma ett bakslag, men inte fasen trodde jag att jag skulle ha så rätt heller. Gick ju för fasen i solen och njöt för bara två dagar sedan och vad är detta. Bad timing.

Livet känns som det har en mening igen tror jag, hoppas i alla fall det. :p Ska infinna mig på nya jobbet på tisdag, hoppas verkligen att de kommer bli bra och att de kommer funka. Ska bli så himla roligt, inte alltid man längtar att få börja jobba, men nu är man måttligt less på att trampa runt här hemma.

Borde kanske ta och käka ngt. Sen middag eller vadå. Bra gjort av mig, eller inte. BAAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0