Konstiga drömmar!

Har sovit jätte konstigt i natt och vaknat stup i kvarten. Bla för att huden verkat ha haft myror i brallan och hoppat upp och ner i sängen men sen också för att jag drömt så himla konstigt.

Det började med att jag satt i någon skola nere på stan och kollade ut genom fönstret för att där ute var de fullt krig, folk som sköt med gevär hit och dit. Jag sprang ut därifrån och upp och ut i skogen här hemma där jag skulle gömma mig. Så satt jag mig bakom världens minsta träd och trodde inte de skulle se mig, vilket dom gör. Så springer jag för glatta livet....

... För att sedan hamna på en skoter och skulle ut på färd upp mot Lofsdalen, alldeles själv. Pappa beskrev vägen för mig och vissa vägar fick jaabsolut inte åka på. Sen helt plötsligt hade jag sällskap av Linda och Pernilla för att några meter senare bli stoppade utav polisen. Jag fick då gå in i ett litet hus som stod på järnvägen och sen for de iväg med mig. Försökte för allti världen att få dom att stanna men icke. Jag öppnade den konstiga dörren med haspen och kastade mig ut, för att ...

....Hamna mitt ute i skogen igen, med Goliath (en häst jag red förut som numera vandrar på de evigt gröna ängarna) i min hand och vi sprang för allt i världen i branta upp och nerförbackar.Vi mötte på en gubbe som stod i en uppförsback och han letade typ efter mig, men han sprang vi över.


Vart får man alltig ifrån liksom ! ? ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0