Hemsk dröm.

Febern verkar ha gett sig, men inte denna jäkla förkylning, blir helt matt i kroppen utav den. Ska se om jag orkar masa mig ner på stan och köpa nässpray så jag kanske kan andas igen.

Jag vill vara frisk NUUUU. Jag har inte ork med nån sänt här. Typiskt också när hästen blev bra så vart ja sjuk också. Ingen som vill rida heller. :/

På lördag blir de 75 (50+25) års kalas också. Då SKA jag vara frisk. Återstår och se. ehh .

På återseende!

Förresten så drömde jag att farfar dog inatt. Tur de bara var en dröm.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är oxå sjuk... Inge roligt alls :o(
Hoppas att du är frisk tills kalaset då...
Ha det bra & krya på dig!
Kram

2008-04-25 @ 13:28:24
URL: http://spirans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0