En dag som denna.

Jag var väl ungefär lika dålig som alltid med undantag för en strike. ha ha. Vet inte ens om ja kom sist eller vart ja nu kom, inte värt att lägga ner intresse för att ta reda på heller.

Jag och hunden har precis vart ute på morgon promenad, eller snarare förmiddags promenad snarare. Men när man är sjusovare så blir de lätt så. :)

Idag är de söndag och tro de eller ej men jag längtar faktiskt lite tills på tisdag då jag ska infinna mig på nya jobbet och de ska blii så kuuul. Äntligen får man göra något vettigt om dagarna igen och framförallt få lite inkomster igen. Känns som de bara är utgifter och utgifter men inga inkomster nuför tiden. Bättre gjorde ju inte saken då deklarationen kom heller och jag åter igen måste BETALA 2400 KRONOR. Jag som nästan trodde att man kanske kunde få turen och få tillbaka lite pengar detta år, men varför skulle man ha den turen. Varför kan de aldrig dra skatt noog!

Nu ska här intas lite frukost, sen får man se vad dagen har att erbjuda. Ett måste är i alla fall är att jag måste rida hästen, får väl se när man orkar med en sådan sak. Har fasiken träningsvärk i arslet sen jag red de ynka få minutrarna jag och Sara red igår. ha ha.

Unghästen i stallet gjorde tävlingsdebut igår också med goda resultat, undra när Jollan tänkt sig vara hel och ren för en tävlingsdebut då. De kan man ju fråga sig. Det har ju gått mindre bra varenda gång vi försökt. Hoppas de kan bli snart, skulle vara så roligt =)


Nej frukost var det jaa.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Susii

Jag har ridit Rebell två dagar i rad och Rosies Irco idag. Gissa om jag har sjukaste träningsvärken?! Haha =)

2008-04-13 @ 17:35:01
URL: http://sannaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0