. . . . . . .

Märks det att jag har tråkigt eller. Läs skiten om ni orkar. :)



Du heter: Anna Hedh
Smeknamn: Det har jag nog faktiskt inget.
Låt just nu: Ingen för tillfället
Om du röker: Nope
Beroende av: Mina älskade vänner
Favoritkaraktär(er) i bok: Jag som aldrig läser böcker. ha ha
Vem behöver du mest just nu: En farfar som fått tillbaka sitt vanliga jag.
Vad tror folk om dig: Jag hoppas att de tror att jag är en bra människa och framförallt en bra vän.
Stämmer det: Jag hoppas det!

Vad får du oftast komplimanger för:  Tyvärr dimper ju dom inte ner allt för ofta. Men har alltid fått höra att jag är bra på att orda upp saker. Som bla detta med jobb.  
Vad säger du för att imponera på någon: Jag brukar inte försöka imponera på folk.
Hur imponerar man på dig: Tycker inte man ska behöva imponera på varandra, räcker att bevisa att man är den man är.
Brukar du skratta för dig själv? ha ha OM.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Massa babbel om hockey eller inte.
Vilken är din favoritmålning? Har noll koll på sånt där. Eller förresten, de skulle vara Helenas målning av mig som porträtt.
Vart bor du: Mora
Trivs du där: Från och till
Festar du mycket: Det kan jag inte påstå. Inte om man jämför med förr.  
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Lyckligtvis inte

Har du haft sex idag: Nope
Nästa mål i ditt liv: Göra det jag vill
Hur svarar du i mobilen: AAAAJ AAAAJ. Ja, det är Anna. Hallå
Vem ringde du senast: Kundtjänst på Alfakassan
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Massa skit om mina ersättningsdagar
Antal sömntimmar inatt: 10
Sov du ensam: Japp
Tycker du om din pappa: Självklart! Hur skulle man klara sig utan honom?

Brukar du komma i tid: Jag kan vara en riktig tidsoptimist, men med några minuters tidsrum är jag alltid på plats.
När mår du bra: När jag får umgås med dom jag älskar!
När blev du fotad senast: Det minns jag inte ens. Jag är inte den som tycker om att vara med på kort, fast jag önskade.
Vanligaste färg på dina kläder: Dessvärre allitid mörka kläder. Man önskar man vore lite mer vågad ibland 
Vad tycker du om fötter: Inget speciellt. Kan i alla fall vara bra att ha.
Är du smart: Smart och smart. Beror på hur man defenierar det ordet. *asg*
Är du aktiv i skolan: Om jag gått i skolan så hade jag vart de. Men nu lär man vara de på jobbet istället.
Vem/vilka saknar du just nu: Allt och Alla!
Favorit dryck på morgonen: Om jag dricker något så kan det vara juice eller bara vanligt vatten.
Rakar du benen: Ja om de inte ska växa igen så.
När brukar du gå och lägga dig: Alltid allt för sent. Är en hejjare på att vända på dygnet.

Är du blyg: Inte i allmänhet.
Sysslar du med någon idrott: Tycker det är väldigt roligt att åka längdskidor samt har ju häst, så ridning.
Vill du hellre ha mail än brev: Förr i tiden fick man ju alltid breven per post och man tyckte de va lika roligt varenda gång. Dock tog de ju en väldans tid. Så visst kanske slår mer för mail.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det första du möter hos en människa är nog ren attraktion. Kärlek är något som växer fram.
Har du spytt offentligt: Vill inte ens minnas, men jaaa.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Skulle ragga upp alla tjejer som jag tyckt va snygga och jaa. sen får ni tänka ut resten själva. ha ha.  

Använder du stjärnor eller kajal:
Om jag så använder, så kajal.
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Det finns många! Men framför allt vänner och familj!
Är du nöjd med ditt liv: Vissa dagar andra inte!
Om inte, vad vill du ändra på: Det finns mycket. Önskar jag hade lite mer go i mig själv och hade gjort det jag alltid haft en dröm om att göra.  
Är du bortskämd: Det kan jag väl inte påstå. Det jag vill ha får jag jobba för själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0