jag lägger ner

Helgen har spenderats i Sandviken och utställning är vad som stod på schemat. Flippen skötte sig jätte bra och han gick strålande. Tyvärr tyckte inte domarna detsamma. Lördagens kretik var helt okej, men den domaren var nog inte mycket för svarta hundar och söndagens domare tyckte inte om honom alls och gav honom en tvåa! Jag blev helt chockad och trodde jag hörde fel. Blev lite sur, men mest besviken kanske. Hade hoppats på att de skulle gå så mycket bättre. I mina ögon är han i alla fall den vackraste som finns och det är de viktigaste, vare sig domarna tycker han har krokiga ben eller har för ljusa ögon. Nu ska han bara få va skogsmullehund. Ingen idé längre! 
                                   image64

Jobbade både lunch och kväll idag med ett brejk mitt på dagen för ridning utav hästen. Var huuur lungt som helst och vi stod mest och snackade gojja med Jocke. :)

Kommentarer
Postat av: Millan

Sandviken? Då va du ju nästan hemma hos mej jue :)

2007-09-05 @ 22:15:02
URL: http://camiebananie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0