Du är drömmarna ja drömmer ibland!

Va till stallet på förmiddan och mockade och fixade, tog sedan en promenad med hunden i skogen. Gick på en väg som man brukar rida på och helt plötsligt så låg den en järnbit mitt på vägen som ja tänkte ja skulle sparka undan. Dumt om nån häst tarmpar på var min tanke. Men va fel ja hade. De va ingen järnbit, de va en ORM! ha ha. Flip märkte då ingenting utan sprang bara förbi, tur var väl de. Jag fick dock lov å stanna och titta lite på den. Inte ofta man ser en sådan ute i naturen, snarare har jag nog aldrig sett en om ja tänker efter. Känns mest som skogen kryllar utav ekorrar just nu.


Jag drömmer så himla mysko om nätterna. Undra vart man får allting ifrån ?

Har diskat och plockat igen här hemma nu, de va verkligen behövligt. Men då de är så tråkigt dras det alltid på. :/

Vovven ligger i sängen och sover, hade lätt kunna gått och lagt mig jag också. Känner mig inte alls i topp.

Lär ta och duscha nu innan de blir pannkakor hos mor å far innan jobbet kallar.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0