En och en annan rad..

Blivit himla dålig på sista tiden med att uppdatera på denna sida. Kanske för att de inte händer så mycket här i livet eller helt enkelt för att ja inte orkar sätta mig ner och funderar över allt och få ner de i ord. Ska väl i alla fall försöka med det nu då jag inte har så mycket annat vettig för mig.

Tog bilen och stack till Andreas igår och här sitter ja då nu, i ensamheten. Karl har väl inge annat val än att infinna sig på jobbet idag. Men de återstår bara tre timmar nu tills han kommer hem igen. Vi va nyss och käkade pizza och tacos buffe och mätt blev man kan ja lova, vilket kanske också var meningen. :)

Var ledig i helgen och den sprang då förbi lika fort som den kom. Gjorde inte alls så mycket vettigt, tycker man inte alltid behöver göra de. :) Blev lite kalas i lördags för Ninna som fyllt femtio och de slutade med ett krogbesök, eller två, då vi tydligen skulle byta ställe helt plötsligt. Båda var dock lika värdelösa. Fast man knappt går ut numera ser man alltid samma folk ute. Booooring!

Flip ligger mest och har tråkigt, ska nog ta och masa oss ut på en promenad snart tror ja i de fina vädret. Synd att man inte hittar så bra bara, men lyckades ja ta mig runt på en vända förra gången lär väl ja göra de idag också?

Jag är så sugen på att sticka iväg på en långresa. Se något annat än detta tråkiga land. Tyvärr är man ju inte gjord av pengar och dessvärre inte den bäste på att lyckas spara dom heller. Hittar alltid något roligt att köpa för de få slantar man har kvar. ha ha.

Trött man blir av att inte göra någongting. Sängen ser ganska lockande ut. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0