Dåliga manicker!

Köpte ju som sagt en ny mobil för ca en månad sedan i hopp om att den skulle fungera bra. Men shi fick ja, den fungerade inte alls. Hängde sig och höll på när man skrev sms, snacka om arg man blev då när den gamla också bara slutade funka som de skulle. Va less man blev.

Jag, Pernilla och Linda är såå duktiga och börjat våra nya liv, i alla fall nästan fullt ut. Har börjat tränat seriöst nu igen och det är så skönt. Ska se till och hålla i detta nu bara.

Gick upp sjukt tidigt i morse så nu måste ja sova innan ögonen ramlar igen.

Karlstad - Sjukt roligt. Man kan inte ha annat än det med dessa vänner. :)

Mycket skratt, mycket slösande på pengar, världelös hockey, lite sömn men ack så skoj!

Kram!


Kommentarer
Postat av: elvenman

Hallah!
Jag kan varmt rekommendera nokia 6300, haft min sedan i maj och är helnöjd. Du kan väl få känna och klämma lite på min om du vill. Btw hur går det med Mor och Fars dator?
http://prisjakt.se/produkt.php?e=147586

2007-10-06 @ 11:08:18
URL: http://vvv.hallah.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0