världelös.

Som tanken alltid är då de nalkas helg så kommer den försvinna lika fort som den kom, vilket även denna helg gjorde.

Vart lite bowling i fredags och de är verkligen ett överstrycket kapitel. Jag förstår inte, de har aldrig gått så hiimla dåligt för mig som de gjorde då. Jag skyller allt på klotens skull, jag hittade verkligen ingen bra storlek för mina små fingrar. Så allt är deras fel. ha ha. Kvällen slutade, efter lite rolig bilkörande med kusinens nya saab hemma hos Sara och sedan krogen. Vi tre nyktra på krogen brukar inte vara en vardaglig syn. ha ha. Vi märkte både ett och annat som man inte brukar lägga märke till i vanliga fall, och om inte annat så är de alltid roligt att skratta åt andra. :)

Gårdagen spenderades hemma hos Linda med gamla gänget. Kan inte ens minnas när vi sågs senast så de var inte en dag försent. Vilka minnen vi hade att minnas och som vi skrattat och att inte glömma ätit. Kom hem i säng vid fyra även denna natt så snacka om mord trött man vart idag.

Måste ringa farbror doktor i morgon och be dom kolla upp min hosta som återkommit då jag har en tro om de kan vara den eh roliga mykoplasman som återkommit. Är de den kan man ju inte annat än bara sucka. Blir de till att käka pencelin igen då, men allt för att få bort skiten om de är så.

Nu blir de duschen nästa, sen blir de till att sova lite eller vänta. ha ha ha.

Detta Annsofi är ett rop till dig! Se till att skaffa fram Green Street Hooligans för tusiken!

Godnatt på er! ♥


Kommentarer
Postat av: malin

du e såååå välkommen så;)

2007-11-11 @ 22:32:52
URL: http://venjansmajsan.blogg.se
Postat av: Emmy

Haha... värsta kändisen ju! Åhh, myco har jag med haft, tog aldrig slut. Om och om igen.... Slapp du åka polistaxi hem i fredags?? ;)

2007-11-11 @ 23:58:00
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0