Upp med humöret

Man är så himla duktig på att snacka hela tiden men tyvärr aldrig lika bra på att ta tag i saken och göra något åt de. Finns så mycket jag vill göra här i livet men, varför gör jag inget åt de ? Så himla svårt är de inte, de vet jag.

Jag vill från denna tråkiga byhåla, ut och upptäcka världen istället. Så, varför sätter jag då inte igång och sparar lite pengar? Tyvärr är ja ganska så bra på att göra slut på dom när jag väl får dom. :/

Jag vet att jag borde ta och kolla läget ang ett nytt jobb för de få timmar jag får ihop på en månad räcker inte till. Men då detta, varför gör jag ingenting åt de innan de är försent ? 

Saker som ja alltid går och grubblar på, men ja antar att de kommer inte hända något innan ja själv tar tar i saken. Tyvärr..

Helgen är förbi lika fort som den kom som vanligt. Och jag har verkligen inte gjort nånting, de va längesen man inte gjorde de. ha ha. Jobbade i lördags kväll, trotts mycket folk vart de en tidig kväll, slutade redan halv tio. Inget mig emot. :)

Va upp och kollade på lite hoppträning i dag med Sus. Snacka om sugen man blir då. Men aldeig lika roligt och hoppa själv hemma i ridhuset som på en träning.

I fredags lyckades ÄNTLIGEN kiropraktorn masa sig till oss för att kolla på Jolly. Ryggen såg inte allt för bra ut så han vred och vände lite och förhoppningsvis blev de bra om inte bättre iaf. Har promenerat med henne i två dagar och de mer på två ben än fyra tror ja, men då jäklar blir man arg och de gormas tills de kan promeneras fint igen :) Får se hur de går när de är dax att rida, hon kommer väl även där vara mer vild än tam. Men har en liten viss förståelse med henne också, hon har ju trotts allt fått lov och stått i två månader så. Jobbigt att vi får lov att böärja om från början nu igen, alltid ska de bli nå skit när de börjar gå bra. Men men, bara bita i de sura äpplet och köra på igen.

Nää, detta funkar inte. Har både ett diskberg som väntar på att bli diskat och räkningar som vill bli betala. 

NÅGON SOM KAN GE MIG EN SPARK I RÖVEN ÅT RÄTT RIKTNING. TACK! :)  


Kommentarer
Postat av: fiorella

håller med dig i det där

2007-11-25 @ 20:26:44
URL: http://yesfiorella.blogg.se
Postat av: plupp

*spark* ;)

2007-11-25 @ 22:27:24
Postat av: Maria O

http://platsbanken.ams.se/direkt/27/071111,100120,080912,11,1193427.shtml
en liten spark i rätt riktning! :)
Du skulle jobba alldeles under mig! :D

2007-11-26 @ 19:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0