krafs

1. Hur gammal är du om fem år?
Då ska jag väl vara 28 om ja räknat rätt ;)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mamma :)

3. Hur lång är du?
154 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Beck - I Guds namn

5. Vem ringde du senast?
Kundtjänst på telia

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Fick tillbaka min tele från lagning idag, så de är ganska så tomt i inkrogen just nu. 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror helt på vad som ska sägas eller skrivas.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Dom är gifta

10. När såg du senast din mamma?
När jag gick från hennetidigare idag

11. Vilken ögonfärg har du?
Grön-Blåa

12. När vaknade du i dag?
Klockan ringde sju, ofantligt tidigt

13. Vilken är din favoritjulsång?
Hmm. Bra fråga. Är inte sådant stort fan utav julen längre..

4. Vilken är din favoritplats?
Där jag har nära och kära runtomkring mig, sen spelar de inte sådan stor roll.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Små utrymmen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag hoppas att jag tagit mig från denna byhåla. Kanske träffat mannen i mitt liv (om de nu finns någon sån) och är allmänt lycklig?

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Med dom vänner man har får man sig alltid ett gott skratt när man minst anar de :)

19. Hur stor är din säng?
120*200  kanske?

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två stycken

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
Mora, Rättvik , Fredrikshafen

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Beror väl på vart ja ska kliva någonstans. Helst går man väl utan.

26. Är du social?
De beror på vad man är på för humör. Men tycker alltid om att ha vännerna runtokring mig, de gör mig glad =)

27. Vilken är din favoritglass?
Vanilla chokolat cookies.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Öhh. Bra fråga. Kladdkaka kanske. :)

29. Tycker du om kinamat?
De kan alltid vara gott, tyvärr äts de ju väldigt sällan.

30. Tycker du om kaffe?
Nej fyy. Har försökt lära mig dricka de, men kommer aldrig att tyckla om de.

31. Vad dricker du till frukost?
Kan vara te, juice eller oboy om ja skulle va sugen på det.

32. Sover du på någon särskild sida?
Längst in

33. Kan du spela poker?
Nää, helt världelös. ha ha

34. Tycker du om att mysa/kela?
Vem gör inte det...?

35. Är du en beroendemänniska?
Är inte de ngt alla människor känner av?

36. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
Japp. Carolina Cluft bla.

37. Vill du ha barn?
Det är klart jag vill. Men inte äään på länge

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska kan ja alltid få ur mig och kan förstå mig fram lite grann på tyska. Men är inte sådan hejjare på att snacka.  

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Inte vad jag kan minnas.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet är alltid mysigt. :)

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Hade man fått lov att välja?  Kläder :)

42. Äger du dyrbara smycken?
Nja, de kan ja inte riktigt påstå.

43. Vilket är ditt favoritprogram på teven?
Prison Break - såklart! och  Desperate housewife går alltid hem.

44. Kan du rulla med tungan?
Och de innebär?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Kan inte ranka någon sådär. Alla är roliga på sitt sätt :)

46. Sover du med gosedjur?
Hittade min gamla nalle - Padde som hängt med i ur och skur när jag va liten. Han får sova på ett hörn i sängen íbland. 

47. Vad har du för ringsignal?
Just nu har jag någon värdelös som finns med på mobilen. Sen jag fick tillbaka telefonen idag var allt borta på den. Så lär väl ta och lägga in lite musik som spelar fint sen när nån ringer =)  

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
De tvivlar jag på. Mamma kanske har något i gömmorna där hemma ?  

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Jag ser mina röda Adidas joggingbyxor hängades på klädhängaren.

50. Flirtar du mycket?
Nä, de kan jag väl inte påstå.

51. Kan du byta olja på bilen?
Man kanske borde kunna? Kan kolla den iaf. De räcker väl ;)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, peppar peppar. ha ha

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Oj shit. De minns ja inte ens. Så sällan läser jag böcker.

54. Läser du dagstidningen?
Brukar läsa Mora tidingen och Aftonbladet

55. Prenumerera du på någon veckotidning?
Ingen veckotidning, men hundsport kommer väl ja kanske en gång i månaden?

56. Dansar du i bilen?
Japp. Gör inte du?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix Megapol

58. Vad var det senaste du kraffsade ner på ett papper?
Säkerligen vad folk vela käka på lunchen idag

59. När var du i kyrkan senast?
Hmm. De måste nog va när Bengt dog, å de är några år sedan nu.

60. Vem är din favoritlärare på högstadiet?
Ska man minnas sånt?

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Kan inte vara länge. Vi åkte alltid husvang. En natt då kanske :)

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
De räcker med att mina vänner finns där. :)

Kommentarer
Postat av: Annso!

hoho! :) För jag kan se på green street när jag vill, för jag kan se på green street när jag vill, trallallalalaaaa! :) Fixa hit lite prisonbreak tack. Så ska jag fundera på om du ska få se prison break igen. :) hihi

2007-11-11 @ 22:22:23
Postat av: Annso!

äh, de där vart ju fel. men jag hoppas du fattar endå. :)

2007-11-11 @ 22:23:53
Postat av: Annso!

äh, de där vart ju fel. men jag hoppas du fattar endå. :)

2007-11-11 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0