de var den kvällen de.

ringde sjukan idag så fick komma upp på en gång efter de hade ringt. fick mer eller mindre springa hem med vovven till mor och springa hem och slänga mig i duschen för att köra alldeles för fort upp dit för att sedan ändå få lov att sitta och vänta i minst en halvtimme. :/ tog en del prover och återstår och se nu då om de är samma skit om kommit tillbaka. Jag vill komma igång och träna seriöst igen, är så trött på detta nu.

hade färväntat mig mycket folk på jobbet ikväll, men inte såå mycket som det var. alla tre rummen var proppfulla och ett tag kändes de lite väl mycket för mig och ninni, men de löste sig tills alla skulle betala samtidigt. vilket kaos. ha ha.

har sjukt ont i varenda kroppsdel jag äger och har. envis som man är packar man ju på sig alldeles för mycket tallrikar, dumt och gå två gånger liksom. man har ju ingen annan än sig själv att skylla, men de går ju lite fortare då. :)

tog på mig lite jobb i morgon kväll också, snäll som man är. man får se de från pengarnas sida. iofs är väl inte de många kronor heller, men mer än ligga hemma på soffan iaf. kan inte tänka mig att så mycket annat mer spännande hade hänt.

har funderingar på att dra till  norge och jobba nu, är bra sugen. känna att man kan få jobba ihop lite pengar. blir bara färre och färre timmar på jobbet känns de som just nu. måste se mig efter något annat, detta funkar inte.

de är väl inge annat än att hoppa i säng nu då, jobbet kallar i morgon igen.

Godnatt godnatt!

Kommentarer
Postat av: iana

De söker bra folk till Wärdshuset på Gesundaberget! De har ringt mig, men jag har ju annat jobb...
Nya krögare som verkar bra.
Sen behöver de folk på Bäcka oxå...
Lite tips sådär :)

2007-11-16 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0