That´s me!

Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb jag haft:
1. Hästskötare
2. Butiksbiträde
3. Städare
4. Bartender

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. GREEN 
2. STREET
3. HOOLIGANS
4. Det räcker :)

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Tyskland
2. Rättviks
3. Noreberg
4. Vinäs

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Desperata hemmafruarna
2. Top Model 
3. Prison Break
4.

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Cypern (Ayia Napa)
2. Turkiet (Alanya)
3. Kreta (Chania)
4. Österike

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. blogg.se
2. ams.se
3. lunarstorm.se
4. efterfesten.com

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Tacos
2. Makaroner & korv
3. Kötträtter
4. Pizza

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. På en strand i ett varmt land
2. Sängen
3. I stallet
4. På promenad med vovven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0